четвер, 3 листопада 2016 р.

МАЛЕНЬКІ ПОЕЗІЇ МАЛЕНЬКИХ ПОЕТІВ 







Гординчук Тетяна 

***
У небі зірочка сія,
посміхається в віконце.
І я посміхаюся
маленькій зіроньці
у небі, і з неба
посміхається мені вона.

***

У школі ми любимо вчитися,
любимо писати і малювати.
Любимо свою вчительку,
і наша вчителька 
любить всіх нас.
Весь наш клас.



Бобильова Яна

***
Світить сонечко вгорі,
зеленіють трави.
Білі підсніжники
ростуть із землі,
ростуть нарциси
і тюльпани.
Ростуть гіацинти,
піони,
дерева листки
пускають…
Нас із весною вітають!




Кочмарук Віолетта

***
Сонце, тепло, літняя пора.
Розпочались канікули –
ура, ура, ура!
Будемо всі гратися,
весело купатися,
резинки стрибати,
а ввечері – піжмурки грати!



Алєксєєнко Анастасія

***
Сонечко веселе всміхається до мене,
Разом ми друзі – воно і я!
Сміємося ми разом, тільки ми, ми, ми
Сміємося ось так!
*** 
Україна – це наша земля,
Де ростуть маки і гуляю я.
Там пухнаста трава.
Цей вірш для вас складала я.  
*** 
Сонечко і я – весела сім’я
І в гарну погоду граємося ми –
Воно і я! 
*** 
На сонце хочу вилізти,
Сонце зловити!
*** 
У ліс, у ліс ідемо ми
За квітами весняними.
Підсніжники вітають нас
Голівками білявими. 
***
Скелі і море.
Падають обломки скель,
І море шумить, і вітер…
І вітер дерева гойдає,
Гойдає, гойдає, гойдає… 
***
 Мама тебе ходити навчила.
Мама тебе говорити навчила,
Мама тебе захищати навчила,
Мама тебе любити навчила,
Мама чудова, лагідна, ніжна,
Мама найкраща за всякий дарунок,
Мама добра моя!
                                                    16 травня 2014 р.

*** 
Багато снігу, але не в нас.
Таку зиму ми не чекали!
Якби сніг був як того року,
То би на санчатах покатались…
Так снігу ж нема!

На лютий сподіваюся.
Його назвали тому лютий,
Що він лютує.
І я думаю, що лютий
Нам снігу подарує.
***
 Домашня робота –
Одна лиш турбота:
Поратись з нею
Мені неохота.

Хотіла би я
Красиво писати,
Уроки робить
І виразно читати.

Тому я стараюсь,
Багато читаю
І досить для цього

Зусиль прикладаю.

Немає коментарів:

Дописати коментар